בצידו הצפוני אגם גדול הנמצא בגובה פני המקום
ובצידו הדרומי ערוץ עמוק בו זורם נהר הקולראדו בשיא עוצמתו
בתוך ערוץ הנחל מצידו המזרחי נמצאים מתקני החשמל והטורבינות של מדינת אריזונה
בצידו המערבי (צד ימין בתמונה) נמצאים כל מתקני החשמל והטורבינות של מדינת נוואדה
הנהר עצמו ממשיך את זרימתו דרומה כאשר הגבול בין מדינת אריזונה למדינת נוואדה עובר במרכזו
בניית הגשר מצידה של אריזונה
בסופו של דבר יתחבר הגשר מצד לצד כאשר הקשת התחתונה שתבנה ללא עמודים בתוך הקולראדו, תשען על עצמה כפי שנעשה בימי קדם בבניית הקשתות, כאשר מהקשת עצמה יעולו עמודים לתמיכת הכביש והגשר שיהיה בין הרי נוואדה להרי אריזונה
בתמונה: גרשון ואדווה החמודה עומדים במרכז הסכר על הכביש הישן בו עוברות מכוניות באיטיות רבה ובזהירות רבה כאשר ברקע נהר הקולראדו למטה והגשר הנבנה למעלה
בצידו המערבי (צד ימין בתמונה) נמצאים כל מתקני החשמל והטורבינות של מדינת נוואדה
הנהר עצמו ממשיך את זרימתו דרומה כאשר הגבול בין מדינת אריזונה למדינת נוואדה עובר במרכזו
בין נוואדה לאריזונה נבנה כביש חדש העובר מעל ההרים ומעל נהר הקולראדו
ללא עמודים בשיטת ה"קשת הגדולה" כך שבסיס הגשר יהיה ללא עמודים בחלקו המערבי יהיה קשור ונתמח במייתרי ענק לעוגן במדינת נוואדה ואילו בצידו המערבי יהיה גם הוא עגון על עוגן מיוחד בהרי אריזונה.
ללא עמודים בשיטת ה"קשת הגדולה" כך שבסיס הגשר יהיה ללא עמודים בחלקו המערבי יהיה קשור ונתמח במייתרי ענק לעוגן במדינת נוואדה ואילו בצידו המערבי יהיה גם הוא עגון על עוגן מיוחד בהרי אריזונה.
בניית הגשר מצידה של אריזונה
בסופו של דבר יתחבר הגשר מצד לצד כאשר הקשת התחתונה שתבנה ללא עמודים בתוך הקולראדו, תשען על עצמה כפי שנעשה בימי קדם בבניית הקשתות, כאשר מהקשת עצמה יעולו עמודים לתמיכת הכביש והגשר שיהיה בין הרי נוואדה להרי אריזונה
בתמונה: גרשון ואדווה החמודה עומדים במרכז הסכר על הכביש הישן בו עוברות מכוניות באיטיות רבה ובזהירות רבה כאשר ברקע נהר הקולראדו למטה והגשר הנבנה למעלה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה